Veelgestelde vragen ARTIS
Je ontvangt de spaarzegels van dinsdag 14 januari t/m maandag 17 maart 2025.
Je kunt t/m 3 oktober 2025 de spaarkaarten inleveren bij ARTIS-Park.
Zegels worden enkel meegegeven bij wekelijks wisselende actieproducten. De zegels zijn niet te koop.
Bij de servicebalie, de kassa’s en online zijn de spaarkaarten verkrijgbaar.
De openingstijden van ARTIS kun je op de website van ARTIS vinden.
Je kunt met jouw volle spaarkaart direct naar de ingang van het park lopen. DekaMarkt klanten hoeven niet eerst langs de kassa. Medewerkers van ARTIS nemen je volle spaarkaart aan en verlenen toegang tot het park. 1 volle spaarkaart is geldig voor 1 persoon (ARTIS-Micropia en ARTIS-Groote Museum uitgesloten). Als je met meerdere personen bent, maar je hebt niet voldoende spaarkaarten, dan kun je een toegangskaart kopen aan de kassa bij ARTIS.
Neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt.
Je ontvang spaarzegels bij diverse wekelijkse actieproducten. Onderaan de kassabon staat vermeld hoeveel zegels je ontvangt. Deze worden online, in de folder en op de winkelvloer gecommuniceerd.
Je hebt 16 zegels nodig voor een volle spaarkaart.
Is de kassamedewerker een keertje vergeten zegels mee te geven? Kan gebeuren, ga dan met je kassabon naar de servicebalie. Je ontvangt dan alsnog de spaarzegels.
Het is voor de medewerkers van DekaMarkt niet toegestaan om de zegels door te geven aan de volgende klant.
Meer informatie over ARTIS is te vinden op de officiële website.
Het is niet nodig om je bezoek vooraf te reserveren.
Kom je met de auto naar ARTIS? Dan kun je bij de uitgang je inrijkaart tegen betaling omzetten naar een uitrijkaart.